Sunday, March 29, 2009

blog updates: sport's week (1)

waahh..mmg lame tak pat updet blog ni..sejak start sukan..kalah sports woman cemnih.. ape taknye, sejak start netball last saturday, mmg tak sempat jengah tenet tersyg ni.. (ado2.. haku updet spaQ jek tiap hari.. tu pun thru utube.. sbb dah last episode kan... aku bkn lyn sgt.. takat nak tau ending jek... dan dan.. ahak.. )..so, eden torai la mengupdet crite sehabes baek ek..
mcm diwar2 warkan.. opening sports week ktorg start ngan netball.. aku wat enounsemen jek la.. tak payah nk cte saat suke duke mase maen..pagi petang siang mlm kt krp tu, ngeh ngeh.. mach5 tetap defending champion for 2009 hokey! mcm besek.. gabungan penyanyi eh eh.. player senior n baru..(picas2 cumil akan di upload nnt.. gue tertinggal hard disk kt opis lak..) korang yg laen, next time torai laie yo..

lepas main netball, badan, kaki, tangan dan seangkatan dgnnye, mmg dh sakit2 la.. mase tu la luka lame berdarah kembali... mase2 ni la, ramai kat opis tu dok berbalut kaki la, terhencot2 la, terbongkok2 pun ada.. (bukti dorg maen weh..haha)...termasuk la haku jugak.. haha...bukan lakonan ok, kenyataan.. walopun gue tak beraksi sgt mase netball tu, dok jd penyokong kuat jek, gue punye ankle ni tetap injurt gak...jln terhencot2.. alhamdulillah tak demam.. so just need few days for recover..kene recover cecepat, sebab banyak lagi game yang menanti nih.. byk komitmen nampak!~

ape-ape pun, congrates mach5! idup biru! ape yg penting~ kejesama.... (sempat den wak iklan wonderpets..mcm nabil..)..
pade yang lain, jom pektis tuk borneo gem pulok!~

(muke2 kemenangan.. warm down session..)


No comments: