Tuesday, April 12, 2005

deMM!!

ape lg pompuan tuh nk kt aku.. bukan nye aku curik laki die.. x ingin pun aku nak kt laki tuh.. btw, die yg curik laki tuh dr aku (ye ke?? lebeh kurang arr)..wah..lepas dpt penjelasan dr aku, agaknye die trus bebas nak minat laki tuh kot.. tetibe, smlm dpt emel dr pompuan nie, yg die kecewa bile laki tuh ckp dh ade makwe.. pastuh nak kaut2 aku lak involve lam problem die.. mankuk ar.. demm! die yg terperasan dgn msg laki tuh sape suruh..dpt emel smlm tuh ok lg.. mmg laki tuh yg demm sbenanya..suke ati nak mainkn prasaan wanita.. x yah percaya org nowadays, walopun janggutnye pjg, atau pompuan bertudung labuh..sume manusia same jek.. aku ingat baru nak sokong pompuan nih.. siot...........
ari nih anta emel kt p2.. ingat nk mintak tolong isikn survey for 'Triple E' subject.. leh die bls akunye emel... "knape x suruh abg kesygan awak isikan??" demm!! bodoh ar pompuan nih.. saje jek carik gadoh ngan aku.. fine!! kalo xnak tolong, just ckp xnak!! badigol soot!! x yah susah2 aku sakit ati ari nih.. suke laa nk kompleks kan kpale otak aku ih.. gile neping lekapa aku ih, dua tige ari nih.. pk bende yg hell nih.. tolong laa org2 tua nih sekalian... i'm not involve enimore in ur life laa... jgn kaco idup aku leh x!!!!! kalo dh tua tuh, pls laa be matured kit.. mentang2 aku ih adek kpd dorg.......
arrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggghhhhhhhhhh!!!!!!!

No comments: